Oprócz koła (circle), poznaliśmy również kwadrat (square) oraz trójkąt (triangle). Wspólnie w rytm muzyki, dzieci poszukiwały figur geometrycznych, ukrytych na dużych kolorowych planszach z obrazkami oraz wśród zabawek w sali.
Następnie Promyczki wraz z Happy Monkey, nauczyły się nazywać zabawki, po które najczęściej sięgają w w sali. O niektórych rozmawialiśmy jeszcze jako Gwiazdki Abrahama. Ulubionym słowem-zabawką, okazała się być pacynka (puppet), ale poznaliśmy też łódkę (boat), grę (game), misia (teddy bear), lalkę (dolly) oraz pociąg (train). W związku z tym, że korzystamy już z podręczników, zrobiliśmy wiele ćwiczeń rozwijających umiejętność słuchania. Dzieci były bardzo przejęte, gdy pierwszy raz przystępowały do tak poważnego zadania. Najczęściej na podstawie usłyszanych informacji, miały za zadanie pokolorować jeden z kilku przedmiotów odpowiednim kolorem lub otoczyć pętlą konkretny element. Miło było popatrzeć na wszystkie poważne i skupione miny:)
Ostatnim tematem jaki poruszyliśmy w deszczową pogodę, był dom (house). Dzieci dowiedziały się jak nazywamy po angielsku drzwi (door), okno (window) oraz dach (roof).
Wspólnie budowaliśmy domki z klocków, doklejaliśmy brakujące części domków na kartach pracy i na sam koniec wyklejaliśmy własny dom. Aby utrwalić słownictwo o rodzinie i zabawkach, szukaliśmy w papierowych domach różnych znanych nam postaci i rzeczy.
Następnie Promyczki wraz z Happy Monkey, nauczyły się nazywać zabawki, po które najczęściej sięgają w w sali. O niektórych rozmawialiśmy jeszcze jako Gwiazdki Abrahama. Ulubionym słowem-zabawką, okazała się być pacynka (puppet), ale poznaliśmy też łódkę (boat), grę (game), misia (teddy bear), lalkę (dolly) oraz pociąg (train). W związku z tym, że korzystamy już z podręczników, zrobiliśmy wiele ćwiczeń rozwijających umiejętność słuchania. Dzieci były bardzo przejęte, gdy pierwszy raz przystępowały do tak poważnego zadania. Najczęściej na podstawie usłyszanych informacji, miały za zadanie pokolorować jeden z kilku przedmiotów odpowiednim kolorem lub otoczyć pętlą konkretny element. Miło było popatrzeć na wszystkie poważne i skupione miny:)
W październiku, nie mogło też zabraknąć nowego utworu muzycznego:) Celem utrwalenia słownictwa z poprzedniego miesiąca, śpiewaliśmy piosenkę Rock, scissors, paper. Układając w odpowiedni sposób dłonie, w kamień (rock), papier (paper) i nożyce (scissors), udało nam się pokazać motylka (butterfly), ślimaka (snail), kraba (crab) oraz lwa (lion). Promyczkom najbardziej podobały się wprowadzające zajęcia o cieniach. Zasłoniliśmy wtedy wszystkie okna, zgasiliśmy światło i przy pomocy latarki i rąk, tworzyliśmy na ścianie różne zwierzątka:)
Wspólnie budowaliśmy domki z klocków, doklejaliśmy brakujące części domków na kartach pracy i na sam koniec wyklejaliśmy własny dom. Aby utrwalić słownictwo o rodzinie i zabawkach, szukaliśmy w papierowych domach różnych znanych nam postaci i rzeczy.



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz